Rabu, 5 September 2012

SELAMAT HARI LAHIR anak ummi...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah diberi sedikit ruang untuk mengupdate blog hari ni..
kalau ikutkan banyak sudah resepi2 yang perlu di N3kan, tapi belum cukup terluang untuk melaksanakannya.Ini pun mencelah sedikit masa untuk selitkan ucapan Selamat Hari Lahir untuk Si Kecik saya ni.Kira dah terlewat juga, kalau ikutkan hari lahirnya jatuh pada 20/8 bersamaan 2 Syawal tempohari.
Kek pun tak sempat saya buat untuknya, so abahnya sponsor dr kedai je..
Doa ummi;
 Semoga Ismail Harraz dipanjangkan usia, sihat tubuh badan & menjadi anak yang soleh di dunia & akhirat...




8 ulasan :

Melly Octaviana berkata...

Selamat hari lahir adik Ismail,panjang umur nya, sehat selalu dan menjadi anak kebanggaan ummi dan abah.. ;)

Tina Othman berkata...

selamat hari lahir sayang

moga jadi anak yg soleh dan beriman, cantik kek tu, kek apa ye tu

ijayuji berkata...

Salam kak rohah!! alalalala... da besar dah dia :)) Selamat hari lahir buat ISMAIL HARRAZ, moga membesar dgn sihat dan berjaya dunia akhirat insyaAllah! aminnn aminnn aminnn

Amie berkata...

Selamat ulang tahun si kecil.... keknya besarnya! Mudah-mudahan jadi anak yang soleh ya...

mama sara nur berkata...

selamat hari lahir
sama dgn ank ke2 akak ni 20/8 raya ke2 he he
sibuk si kakak plan nk wat besday kat kl sb ari tu kat kg kan
semoga membesar sbgai anak yg baik ye

rahel berkata...

Selamat hari lahir Ismail Harraz...

zila norazila berkata...

happy belated birthday wat ank rohah..alahaiii comel2 ank rohah nie la..leh jadi menantu yg pompuan tue..hehee..

Qasey Honey berkata...

slmt hari raya yer Kak Rohah...maaf zahir batin..

slmt hari lahir jugak buat adik Ismil Harraz yg ke-4..semoga mejadi anak yg soleh n berbakti kpd ibubapa kelak...aminn

nk tnye sikit boleh...kek besday tu buat sdri@beli...hehe..jgn marah ehhh...cantik